Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

My birthday :D
Monday, May 7, 2012
hello semua,
hari sabtu lepas baru sambut birthday saya ke 17.
dah tua rasenye :'(
Walaupun tahun ni sambut birthday tanpa kek saya tetap happy
sambut dengan kawan saya :DD
mule-mule nak sambut hari jadi memang banyak drama yang berlaku
sebab ade orang tu nak tengok cite titanic
saya pulak nak tengok the avengers

akhirnye dapat jugak tengok the avengers dengan fahmi I ,fahmi II ,afieq ,and cikgu sharul
mule-mule cite tu bosan sangat sebab banyak sangat cakap
tapi bile last-last sekali paling best cite dia kelakar

lepas je tengok wayang kite orang pergi karoke
saya macam biase lah nyanyi lagu katy perry je hahaha
btw saya dapat baju
tapi orang kate kalau kawan kasi baju nanti kite berpisah betol ke??



.
Post a Comment


Myself!
growing up


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes