Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

List sepanjang cuti ni
Tuesday, March 13, 2012
Salam semua
rase sekejap je cuti ni
hari ni nak gi jumpe dokter nak buat braces kata kan harap-harap jadi
Disebabkan hari ni hujan lebat sangat rase malas nak bangun  so terpakse cancel nak jumpe dokter
sepanjang cuti ni saya buat keje sama je sampai lah habis cuti :::

1.Bangun pukul 11 mandi pastu breakfast Nasi Lemak setiap hari
2.Pastu tengok tv sampai lah bosan
3.Main  laptop perceroh
4.Buka twitter buka facebook buka blog buka apa-apa yang boleh buka :D hehehe
5.Stalk fb,twtter,blog orang yang saya minat :P
6.Baca gossip baru tentang katy perry
7.Tunggu kawan-kawan call nak ajak keluar *tapi saya tak angkat pooon*
8.Pergi kelas tambahan
9.Buat homeworks last min :D
10.last min nak sekolah baru nak basuh baju basuh kasut dan lain-lain

P/s hidup saya memang bosan sebab saya tak tahu nak buat ape.......


On March 14, 2012 at 4:54 AM. AwesomeBlogger Unknown Said

wahhh . best cuti ... hehe

On March 18, 2012 at 5:58 PM. AwesomeBlogger sheikh aiman Said

hahaha memang best

.
Post a Comment


Myself!
growing up


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes