Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

Awesome Camp :D
Tuesday, March 27, 2012
Hai bolgger semua,

Badan rase sakit lagi sebab minggu lepas kite orang ade kem kepimpinan
kem tu best giler daripade tahun lepas tahun ni enjoy sikit sebab tak de cikgu tu
tahun ni cikgu suhaimi jaga memang best lah tak banyak denda

First Day
Mula-mula sampai memang rase nak bunuh diri je time tulah beg saya bawak koyak :(
mase dalam bas tu mencarut je sebab beg putus

lepas sampai tu kite orang ade ice breaking cikgu suruh tukar baju dengan kawan nasib lah kawan aku sorang ni wangi hahaha untung......pastu mase cikgu suruh baring atas perut kawan memang sekor-sekor baru "wangi ''

mase nigth walk best jugak dengar budak azan dalam hutan ,menyanyi lah pastu menangis lah
yang best sekali ade orang terkencing hahaha...mase semua tengah senyap tibe-tibe aku terlepas angin ade orang sounds aku dia kate dasar jubur tak pergi sekolah hahaha....aku selak ketawe


Second Day
Bangun pukul 5 cikgu suruh mandi kite orang tak mandi pon sebab sejuk gile macam kat kutub utara jepastu kite orang pergi jungel trekking memang mencabar rase macam dalam video katy perry part of me
dahlah air bau tahi














Last Day 
Memang semua budak st thomas jadi gile tak de perasaan malu pun mandi tak tutup aurat pun selambe je tayang body kat orang nasib baik tak de pompuan hahahah


p/s:kenangan manis, heww :> terlalu manis. tak dapat dibeli dengan wang ringgit. tahun ni last sedih giler

Labels:



.
Post a Comment


Myself!
growing up


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes