Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

17 my wish list before 2012 ends
Saturday, March 3, 2012
Hye my followers,hari ni saya ingat ke akan jadi hari yang best sebab ade merentas dese tapi
hujan pulak hari ni tulah pasal tak boleh pergi . Dah lah duduk sorang je dekat rumah ni bosan . . 
Tulah sebabnye saya update blog hari ni :D
Setiap orang mesti ada wish list sendiri kan *sape tak de dia alien haha*
tahun ni umur saya 17 tahun saya ade 17 bende yang saya sebelum 2013 :D
Antarenye ialah .......................

1.Saya nak berubah menjadi orang yang beriman dan berguna. Sebab saya rase sia-sia je hidup
   kalau tak lakukan apa yang wajib buat.
2.Nak khatam al-quran actually saya seorang je dalam family tak khatam al-quran hehe malu tau :D
3.Saya nak dapat straight A's dalam Spm so kene study hard lah tahun ni buang sikap malas tu 
4.Saya nak habiskan tahun-tahun terakhir dengan kawan-kawan sebab last year kiteorang sekolah.
5.Saya nak sangat pergi tuition yang ade perumpuan hahahaha dah lime tahun sekolah dengan budak laki je bosan
6.Yang saya nak sangat jumpe my idol katy perry harap-harap sebelum atau selepas Spm dia buat concert 
   dekat malaysia best nye kalau dapat gi >_<
7.Pastu saya nak party birthday tahun akan jadi party yang paling awesome (Y)
8.Saya nak perfume katy perry purr dengan meow untuk hadiah hari jadi :D
9.Saya nak game showtime katy perry 
10.Pastu saya nak beli album katy perry yang baru dan kumpul semua album dia
11.Lagi satu saya nak katy perry wish birthday dekat saya hahaha tu melampau sangat haha saya harap dia(seseorang)say 
     happy birthday dekat saya.
12.Saya harap saya iphone tu boleh gune 
13.Saya nak Blackberry hahaha boleh bbm dengan fahmi nordin
14.Saya nak pergi mekah landon korea japan california singapore dan eropah
15.Saya  nak jumpe kawan-kawan  dan cikgu-cikgu lame bukit sekilau
16.Saya nak pakai braces hihi
17.Akhir sekali saya harap semua yang saya nak akan jadi kenyataan :D

p/s banyak kan ....hoho wish korang pulak ???
i love momma cats



.
Post a Comment


Myself!
growing up


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes