Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

Anugerah Blog & Blogger Paling Popular
Saturday, December 10, 2011
Assalamualaikum kum kum,
Hahaha bunyi macam hantu kum kum pulak


Contest lagi ....Mesti orang kate sheikh aiman ni takde keje lain ke nak buat selain join contest,
Saya memang tak de keje lain nak buat tu lah saya join bermacam-macam contest,
Contest anugerah blog & blogger paling popular (ABBPP)
Tujuan Contest :
Menghargai blogger-blogger yang sedia ada sama ada yang baru mahupun yang lama... Sama-sama kita mengeratkan ikatan silaturrahim antara blogger-blogger di malaysia.
Macam best je bunyi tulah saya join :D Mesti ade orang kate "sheikh aiman ni sape,nak dapat award segala bagai"
Hello sekurang-kurangnye saya cube okey >_<



kalau siapa nk join klik sini
Riwayat Sheikhaiman.blogspot.com

Nama Pemilik Blog:
Sheikh Mohd Aiman Bin Sheikh Mohd Halimi

Tarikh Mula Berblog:
12 jun 2011 

Tujuan Berblog:
Sebenarnya saya buat blog sebab nak kongsi cerita tentang katy perry.Saya selalu jugak lah post pasal katy perry selain post pasal katy perry saya jugak ada post pasal kehidupan sehari saya dengan keluarga ,dan kawan-kawan.

Harapan saya:
Saya nak jadikan blog ini sebagai blog tempat katycats(nama untuk peminat katy perry)berkumpul :D

Nama ditag 
Fahmi Nordin 





On December 11, 2011 at 8:55 PM. AwesomeBlogger AY Said

thanks..
sudi join contest ABBPP
good luck! (^_^)
Afiq Yassin Official

On December 13, 2011 at 9:05 PM. AwesomeBlogger sheikh aiman Said

welcome :D

.
Post a Comment


Myself!
growing up


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes