Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

Today is Firday 11.11.11 Perfect Number To Me
Friday, November 11, 2011
Hey guys,
Lama jugak tak update blog :D
11.11.11 ramai selak sangat dengan nombor ni termasuk aku hahaha..
mesti ramai orang kahwin hari ini :D
aku suka/taksuka tarikh ni sebab banyak perkara yang berlaku :DD...

ANTARA PERKARA YANG AKU SUKA HARI INI :
Game yang aku suka (showTIMEsea) sudah di update dan boleh di main hari ni..Game ni sumpah best gile sapa tak main rugi gile :D Ni game online yang pertama aku main hehehe  .Ni semua angkara  Fahmi Nordin lah dia yang pergaruh aku suruh main game ni :)...


Hari jugak lah video yang kite orang tunggu-tunggu (katy Cats) The One That Got Away akan di release hahaha tak sabar *terlompat-lompat macam monyet nak tunggu video ni keluar :D
Lagu dia ada makne yang mendalam gile...aku suke bunyi piano dia!!

Yang bestnya hari ni dapat voucher pergi Gambang Waterpark ...tak sabar nak pergi dengan famliy dan kawan-kawan..Walaupun tempat ni banyak kali dah pergi tapi tak rase bosan pon .. 

Sebelum aku terlupa hari  ni ada konsert Greyson Chance. Best gile sape yang dapat pergi...suara dia teramat-amat sedap *apa-apa pun katy perry lagi best ...walaupun dia tak handsome macam Jus-tin Bieber tapi suara dia lagi best daripada Jus-tin Bieber :P


ANTARA PERKARA YANG AKU TAK SUKA HARI INI :



BBQ tak jadi buat hari *suck lah.... apa-apa pun hari esok mesti jadinya buat harap-harap tak hujan..
parti ni mesti gempak sebab kiteorang dah habis exam :D



Yang paling tak best sekali tak boleh pergi konsert greyson chancea aku nak sangat dengar dia nyanyi lagu waiting outside the lines




.
Post a Comment


Myself!
growing up


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes