Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

Grandfather and Grandmother's wedding
Sunday, November 27, 2011
Selamat Pengantin Baru,
Akhirnye atuk aku kahwin juga setelah setahun membujang hahaha
Nampaknye aku ada nenek baru kalau taksilap aku ade empat nenek hahaha *banyakkan kau ade???
Tapi aku rindu dekat nenek lame aku dia meninggal dunia tahun lepas :(
Rasa macam baru je jumpe nenek aku semalam :((
Macam orang cakap Allah lebih Sayangkan Nenek aku :D


Apa-apa pun semalam dan hari ini hari paling best :DD
Letih dan seronok :D



Nenek baru "Mak Wan"



My Mom


Sedara :D

Dekat Satay Zul 

Cube teka yang mane aku hahaha* klu paling handsem tu aku lah haha

Labels:



.
Post a Comment


Myself!
growing up


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes