Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

Contest bergambar bertemakan biru or pink
Wednesday, November 30, 2011
Assalamualikum,

Hari ini hari yang bosan giler,tak tahu nak buat ape
So saya join lah contest
Ni lah contest pertama yang aku join
Hari tu nak join contest smurfs tapi tak sempat


~klik sini kalau nak join~
Macam biasa aku akan pilih tema warna biru sebab saya suke hahaha
syuke-syuke :D

Ni lah gambar ahli-ahli biru dekat sekolah saya :D

My bestfriends
Budak market sebelah saye


koya Cowboy
#tu sahaje gambar yang saye boleh kongsi heehee harap-harap menang :D





On December 8, 2011 at 10:14 AM. AwesomeBlogger elinsimpson Said

invited your friend to like your picture :)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.279789825389568.62057.151430968225455&type=3

.
Post a Comment


Myself!
Sheikh Aiman.
18 years old
Malaysia
*I love @Katyperry she's my inspiration and the hottest chick in the Music Industry!!!
I'm a #katycat and will be one FOREVER. Katy is a part of me*


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes