Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

F.R.I.E.N.D.S
Saturday, September 17, 2011

Aku maafkan kau... Kalau kau jadi aku pun kau akan kawan dengan "azeem dengan fu" sebab aku tak de kawan dah dekat kelas tu .... macam kau jugak lah bile dalam kelas kau kawan dengan Raje dan lain-lain.....Aku tak pernah pun terase pon bile kau lepak dgn hilmi tanpa aku sebab aku tahu setiap orang berhak ade ramai kawan so aku tak kesah kau kawan dgn sape-sape pon. :D

Kau jangan minta maaf kat aku sorang je ... sebab azeem dgn fu bace maybe di orang terase jugak...
Aku nak tegur satu bende yang aku tak suke
Aku tak suke bile kau merajuk tibe-tibe sebab aku rase macam aku bersalah walaupun aku tak bersalah...
Kau jangan ikut kan perasaan kau je sebab kite perlu jaga hati orang lain jugak....

Mulai sekarang kau perlu berubah....Sebab aku takut ramai anti kau nanti..
Kau jangan cepat marah
Jangan cepat merajuk
Jangan cepat terase hati

Ni cume nasihat je ....Kalau kau nak ikut ,Ikut jelah kalau tak nak tak pe!!! Tak marah pun



feeling of love
+
moment of caring
+
small sharing
+
stupid fightest to be together
in pain
creates a miracle call
"F.R.I.E.N.D.S.H.I.P"



.
Post a Comment


Myself!
Sheikh Aiman.
18 years old
Malaysia
*I love @Katyperry she's my inspiration and the hottest chick in the Music Industry!!!
I'm a #katycat and will be one FOREVER. Katy is a part of me*


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes