Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

Selamat Hari Raya
Tuesday, August 23, 2011
Salam semua, amboi nampaknye ramai yang dah tak sabar-sabar nak raya nie, maklumlah pergi mana-mana aje penuh dengan orang shopping sana sini, nak berjalan pun crowded sangat nasib baik tak berlaga punggung…ehehe :) Terbaru baca tentang laporan akhbar Berita Harian tentang khabar angin yang mengatakan sambutan hari raya aidilfitri jatuh pada hari khamis ini. so cekidaut berita tersebut. Apa pun jangan terpengaruh ok! khabar angin aje tu :P
Pejam celik pejam celik dah dekat nak raya dah ....sekejap je masa berlalu macam tak percaya je...

Baju Raya tahun ni sama dengan baju kwn baik saye...tak sabar nak snap gambar same-same hehehe..
Sehati Sejiwekan ....

DENGAN INI SAYA INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA BLOGGER DAN KAWAN-KAWAN......

BAK KATA CIKGU SAYA:
Selamat Menyambut Hari Raya Dengan Selamat..



Peringatan: Sapa yang belum bayar zakat cepat-cepatlah bayar...,hahaha
                  Jangan lupe bagi duit Raya tau :)





.
Post a Comment


Myself!
Sheikh Aiman.
18 years old
Malaysia
*I love @Katyperry she's my inspiration and the hottest chick in the Music Industry!!!
I'm a #katycat and will be one FOREVER. Katy is a part of me*


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes