Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

Kenangan Trial Pmr
Monday, August 15, 2011
Hari ni budak tingaktan 3 exam trial mesti kaorang ada kenangan yang menarik...hahaha
Aku pun ada kenangan yang. Cerita dia bergini dua hari sebelum trial aku kene demam denggi selama seminggu aku belajar rasa sia-sia je sebab aku bukan ambik exam pun.... selama aku kene denggi tu tak tahu pulak yang kawan baik aku *fahmi nordin kene demam denggi....hahaha orang kate aku dengan kawan aku berjanji je nak ambik MC...hahaha Padahal aku tak tahu yang dia kene  denggi jugak...
Aku rase demam denggi deman yang paling aku tak suke sebab rase nak mati je.....badan jadi sakit,kurang darah pastu kulit muke tergelupas....Di sebabkan seekor nyamuk aku merana.


Aku harap tak kene dah denggi merana gila...
Aku benci Nyamuk tapi ade sesetengah orang nak jadi naymuk..hahaha pelik




Masa Aku demam aku dengar lagu ni je sepanjang hari...hehehe





.
Post a Comment


Myself!
Sheikh Aiman.
18 years old
Malaysia
*I love @Katyperry she's my inspiration and the hottest chick in the Music Industry!!!
I'm a #katycat and will be one FOREVER. Katy is a part of me*


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes