Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

Keracunan Makanan
Wednesday, July 20, 2011
Semalam hari yang paling malang bagi aku... Semalam aku lapar sangat kebetulan ada dua bungkus nasi lemak..jadi tanpa hiraukan siapa-siapa aku terus bantai dua bungkus nasi lemak....pastu  dalam pukul 10 malam adik aku muntah-muntah jadi mak aku bawak dia pergi hospital.pastu adik aku masuk unit kecemasan sebab keracunan makanan muka dia pucat giler..kalah orang pakai bedak cina hahaha....
Tiba-tiba aku pulak muntah-muntah sampai tak benda nak dimuntah kan.. Semalam nak tunggu doktor check lama gila dari pukul 2 hingga pukul 4...Sampai tertidur aku kat situ...Tapi alhamdulilah aku tak ada apa....

Moral of story pilih tempat makan yang bersih :)


.
Post a Comment


Myself!
growing up


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes