Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

Best gila harini :)
Wednesday, July 27, 2011
Hari banyak kejadian yang berlaku di sekolah. Tadi masa jawab kertas ekonomi asas aku terlampau bosan sebab tak boleh jawab susah sangat jadi aku tak ada apa nak buat aku berangan lah masa aku berangan tu aku geliatkan badan aku... tiba-tiba aku rasa seluar aku longgar tengok-tengok kancing seluar cabut...geram gile...nasib baik cikgu aku nak tolong jahit..lepas exam tu aku cari cikgu yang nak jahit seluar aku . masa nak keluar kelas tu tiba-tiba aku tengok semua orang kat luar kelas tu lari masuk!!! aku pun apa lagi lari jugak lah..masa tengah lari tu kasut aku dengan seluar tercabut memang malu gila mase tu!!! nasib baik masa seni boleh keluar aku suruh kawan aku jahit seluar sebab tak jumpa cikgu tu...

hahahahaha

Lepas kejadian seluar tu ada kejadian yang kedua..tadi masa aku bangun tidur dalam pukul 4 gitu...mak aku kata "aiman ayah ada belikan sesuatu" dengan hairannya aku pegi kat ayah aku tiba-tiba ayah aku buat keluar sebuah kotak sekali aku buka dalam tu ada henset samsung s3850 corby II best gila..Semalam baru je tengok hari ini terus dapat...hehehe TERIMA KASIH IBU DAN AYAH...HAHAHA I LOVE U :)


Sahaja je nak menunjuk hahaha



.
Post a Comment


Myself!
Sheikh Aiman.
18 years old
Malaysia
*I love @Katyperry she's my inspiration and the hottest chick in the Music Industry!!!
I'm a #katycat and will be one FOREVER. Katy is a part of me*


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes