Twitter | Facebook | Tumblr | FOLLOW (+)

katy perry new song Last Friday Night (T.G.I.F.)
Wednesday, June 15, 2011
-SEBALIK TAKBIR LAGU INI-

Katy perry mendapat inspirasi untuk menulis lagu ini setelah dia tidak berpakaian sepanjang dalam taman .menurut Music Rooms ,Perry mendakwa selepas berpesta ,keesokan harinya dia menulis lagu tentang keseronokan pesta itu... Perry berkata: "Tiada apa yang menarik  melainkan menhadri sebuah parti bersama kawan-kawan saya".Last Friday Night (TGIF) adalah lagu tentang pesta diSanta Barbara.

Nak bagi tau yang aku ini org yang ke-326,757 tengok video dia!!!hahaha tak percaye ke???


Ini buktinye hehehe!!! :)

korang tengok lah video ni kat bawah ni!! have fun!!!

Labels:



.
Post a Comment


Myself!
Sheikh Aiman.
18 years old
Malaysia
*I love @Katyperry she's my inspiration and the hottest chick in the Music Industry!!!
I'm a #katycat and will be one FOREVER. Katy is a part of me*


My tweet


Chat box
RULES:
Please do not use harsh word!
© Layout by Taiki //Basecodes